Dags att börja jobba igen efter semestern

 
God morgon! Då är det dags att packa ihop jobbväskan och bege sig iväg till jobbet om en stund. Första arbetsdagen efter fyra härliga semesterveckor. Känns helt okej faktiskt!
 
Igår firande vi Mattias födelsedag här hemma. Tänk att min yngsta redan har blivit 18 år! Vi hade ett lugnt firande här hemma. Det var jag och Calle och så kom Malin, Mikael och Johan hit för att fira sin lillebror. Jag gjorde en smörgåstårta som blev uppskattad så nästan hela gick åt.
 
 
Efter att smörgåstårtan hade fått sjunka ner lite så blev det kaffe och hemgjord blåbärstårta. Den blev det också åtgång på - roligt att det man fixar till uppskattas.
 
Jag lyckades att ta en jättefin bild på mina barn, men de är tydligen inne i en längre period när de inte vill synas i sociala medier så jag respekterar det så det blir ingen bild på dem (fast den hamnade som skrivbordsbakgrund på min bildskärm på datorn).
 
Nu önskar jag er alla en riktigt fin start på veckan! Kram 💖